(0 item) - 0,00 €

Jūsų krepšelis yra tuščias

Partnerystė su Swarovski

Dėka pasirinktos strateginės partnerystės su Swarovski®, UAB Silver Dream įgijo Swarovski kompanijos pasitikėjimą ir tapo „Ingredient branding“ programos nare. „Ingredient Branding“ naujoji partnerystės programa Swarovski ženklą supančias vertybes perduoda ir naujam juvelyriniam gaminiui, kuriame naudojami Swarovski kristalai.

Nuo 1895 metų Swarovski yra aukščiausios kokybės kristalų sinonimas. Kompanijos įkūrėjas D. Swarovski sukūrė filosofiją, kuria kompanija vadovaujasi ir šiandien: “Nuolat tobulinti tai, kas tobula”. Pokyčiai – tai XXI a. fenomenas, kuris visą laiką supa vartotojus. Sudėtingos technologijos, greitas gyvenimo tempas ir didžiulis pasirinkimas formuoja žmonių gyvenimo būdą. Vartotojams reikalingi prekiniai ženklai, kurie padėtų pasirinkti.

Penkios Swarovski šeimos kartos saugojo ir puoselėjo šias penkias svarbiausias vertybes:
• pasitikėjimas ir autentiškumas,
• paveldas ir meistriškumas,
• kūrybinis tapatumas,
• dėmesys detalėms,
• amatininkystė.

UAB Silver Dream gaminiai žymimi Swarovski® antspaudu, patvirtinančiu ir garantuojančiu kristalų originalumą, teikiančių UAB Silver Dream partneriams daugybę kitų privalumų. Plačiau apie teikiamus "Ingredient branding" programos privalumus skaitykite čia.